archmom Zeynep_yvz 20-24 arası yapılıyor normalde canım. Doktorum da gittiğim perinatoloji profesorüde 22. Haftayı en uygun hafta olarak uygun görmüştü . Öyle yaptırdık bizde 🙏🏻🥰
DemirleHayat Zeynep_yvz ben 22+ da yaptırdım bebek biraz daha buyudugu için eli yüzü de daha belirgin oluyor 😊😊 hem de benim yaptırdığım doktor 22 hafta gibi gel demişti ama ayni doktora arkadaşım 20 de gitti yani ikisi de olur