1anne- Buketkucuk bol yeşillik özellikle dere otu, sabahları tahin, yumurtalı pekmez yiyorum bol su içmeye çalışıyorum şimdilik bunlarla sütüm iyi aslında ama ne olur ne olmaz rezene aldım arada bir içerim diye
Buketkucuk 1anne- İyi yapmışsınız elinizin altında dursun ne olur ne olmaz ben pekmezi hiç sevmiyorum ya😔🙄
gmzcvk 1anne- evet bebegim 3.5 aylik dogum yaptigimdan beri iciyorum aktardan aldim bir kac cay kasigi koyup 750 ml’lik frenchpresste demliyorum icerisine hatta kimyon da karistiriyorum, hem gaz problemi icin hem de sutun artmasi icin faydali
1anne- gmzcvk gaz problemi yaşamıyorsunuz yani yoksa arada bir gaz sorunu oluyor mu , 3 buçuk aylık deneyimlerinize göre
gmzcvk 1anne- emzirdikten sonra sirtina pit pit yaparak yine midesine inmemis gazi cikartiyorum ama alttan bagirsaklarina inmis gazi kendi kendine daha kolay cikariyor gazini karisim cay sayesinde..
gmzcvk 1anne- ama ayrica sizin beslendiginiz seylerin cok buyuk onemi var gaz icin tabi, ben hala salatalik, baklagil vs tuketmiyorum onlarin da artisi vardir
gmzcvk egemommm bence dogumdan once doktor bilgisi olmadan baslamayin lutfen bitki caylarinda etken maddeleri fazla cunku hamilelikte biliyorsunuz ki cogu bitki cayi tuketimi zararli
egemommm Derin2828 yaa ben saymıyorum şimdi 4 günü görünce heyecan bastıı😂 salı günü son kontrolüm var net bir şekilde artık belli olcak, 2side olablir diyor, atabilirsem biraz daha mı atsam diyorum🙈
Derin2828 egemommm egemommm ay benim yarın testlerim yapılacak, yarın alayım dese hazırım artık cok darlandım inan yorudum..
ozlemak42 Derin2828 hayır canım bana dedi böyle demle iç bebegede bundan bir iki cay kaşığı ver diye 2 senedir böyle kullaniyorum
mercimeginanne ozlemak42 bilemedim 🙈 az önce gaza gelip yapıp içtim içine limon sıkınca rahatsız etmiyor 😂
ozlemak42 mercimeginanne nasıl icebiliyorsan öyle iç canım ben iki senedir böyle iciyorum bende biraz önce gostermek için demledim ama icmedim tabi biraz kızım içti döktüm hamilelikde içilmemesi gerekiyor 😄