Nesli23 Merhaba bayanlar,progestanı sabah 2 akşam 2 vajinaldan alıyorum yalnız tuvalete büyük çişe gittiğimde vajinaldan çıkıyor sabah koyduğum akşam tuvalete gitsem yine çıkıyor korkmaya başladım 🙄sizde de oluyor mu
Aryam-15-15 Nesli23 hepsimi cikyor parclnms şekilde az azmi bnde sabah aksam 200 luk aliyorum da parca parca gun icinde cikyor normal yani rahim yeterli olani aliyor yani hepsi cikmiyorsa sıknti yok bide nekdar derine yitersen okdar iyi
melekanesi Nesli23 canım bende günde 3 defa kullanıyorum. Fitil olarak koyarken itebildiğin kadar ileri itmeye çalış. 1 saat kadar uzan( 10 dk kadar ayaklarını yukarı kaldır.) Ben bu şekilde yapıyorum. Bir kısmı geri geliyor. Rahim fazlalığı atıyormuş.
merveklyc Nesli23 Mümkün olduğu kadar itmeye çalış canım belki tam yerleşmiyordur kalıntılarının çıkması normal ama hepsi erimiyor
Sarellem Nesli23 merhaba canım. Bende kullanıyorum 5.haftamdan beri sana tavsiyem ilacı koymadan önce biraz ıslat hem daha kolay koyuluyor hemde daha çabuk eriyor.
Nesli23 Aryam-15-15 hepsi çıkıyor saatler geçmiş oluyor üstünden sadece büyük tuvalet sonrası bir bakıyorum ikisi birden düşüyor 🙄
Nesli23 melekanesi yarım saat uzanıyorum aslında ama içimi korku kapladı her tuvalet sonrası aynı şeyi yaşıyorum ıkınınca bir bakıyorum düşüyorlar
Nimet16 Nesli23 tam yerleştiremiyorsunuz orta parmağınızla içeriye doğru itin korkmayım bişe olmuyor en derine itin 1 saat yatın
melekanesi Nesli23 canım iyice itiyorsan bütün olarak düşünmemesi lazım. Mesela ben parmağımla iteken parmağımın ucu ulaşamayıncaya kadar itiyorum. 1 saat sonra ayağa kalkınca beyaz akıntı gibi geliyor fazlası.
Nesli23 merveklyc haftaya doktora da sorayım içim rahat etmiyor böyle iyice ittiriyorum uzanıyorum ama bilmiyorum neden oluyor
Ysmnbdl Nesli23 bende kullandım hepsi çıkmıyor ama erimiş şekilde biraz çamaşırıma geliyo bence doktoruna sormalısın biraz olsun eriyip kabul etmesi lazım tüm olarak düşmemesi lazım
Emel38 Nesli23 günde 1 kez kullanıyorum.30 dk yatıyorum ayaklarımı yukarı kaldırıp.bazen beyaz akinti oluyor.normal diyorum..29.haftamizdayiz erken doğum riski için kullanıyorum.
elcindefne Nesli23 ben kullandım bir dönem günde 3 kere hatta, doktor gereken miktarı alır posasını atar demişti. Erimiş şekilde az az geliyorsa posasıdır merak etmeyin. Uygularken de parmağınızla ittirebildiğiniz kadar ittirin
ebozbey Nesli23 bebeğim aynı şey bendede oldu sabahına ya kulota akmış oluyor yada tuvaletimde çıkıyor. Yani sanırım tam içeri sokturamadik yani ben tam içeri doğru atamadım azcik ittirdim bıraktım öğrene igrene yaptım onuda 😓
Mervg Nesli23 bence hap olarak kullanın doktora danışın benim gebeliğim riskli olduğu jcin kesinlikle vajinal yoldan kullanmamami tavsiye etti iki doktor da. 24.haftamdayim hala hap olarak kullanıyorum
132025 Nesli23 Banada dün verdi doktor ağızdan dedi ama baş dönmesi yapabilir yaparsa vajinal al dedi ve gerçekten yaptım 1 2saat başım dönüyo o yüzden vajinal alıcam bende burda görmüş oldum nası olduğunu
Mervg 132025 evet hap olarak almanın kötü yanı o ilaca alışana kadar tuhaf bir his uyku ve baş dönmesi yapiyor ama ben 5 aydan fazla süredir kullanıyorum artık etki etmiyor