Havva1995 ben dondurmayı çok severim , hatta tatlı konusunda tek kısmadığım şey, şöyle diyim yazları 1 seferde 3 porsiyon falan yerim. Ama pketli olanlardan değil onları yemem şeker ve süt tozundan yapılıyor , bu dondurmcıda satılan maraş dondurması gibi .. hamileliğimde 3 defa yedim 28. Haftadayım . Arada yemek sıkıntı olmaz ama o hazır market dondurmaları grrçek dındurma değil kremadan yapılıyor