123alpseda zeynepylmz evet canım normal yerleri darılıyor bazen çok hareketli olup bazen kıpırdanma şeklinde olabiliyor gün gün çok değişiyor hareket varsa azda olsa sıkıntı yoktur birde bebek büyüme ataklarında çok uyuyorlar birde çay limon iç hareketlenir kıpırdar
ikiponcik_annesi Bd21 benimki artk sadece ayak dayıyo karnıma şimdiden inatçı olacağını bellimi ediyo ne hareketler az ama 🤭
zeynepylmz ikiponcik_annesi dayanamadım dr geldim ultrasonda her şey normal ama her ihtimale karşı nst ye bağladılar 🤷🏼♀️
Busehnm zeynepylmz son ayda oyle oluyormuş, bebek buyudugu için yeri dar gelmeye başlıyormuş ve hareketlerini surekli hissedemeyebiliyormuşuz . Eskisi gibi surekli gezmez diyorlar, arada pıt pıt vursa psikplojik olarakrahatlarsiniz zaten
zeynepylmz Busehnm hastaneye geldim nst ye bağladılar çok şükür bir sorun yok sizin dediğinizi dedi dr hanım ☺️
ikiponcik_annesi zeynepylmz iyi içini rahatlatmışsındır en azından ilk gebeliğimde bende gaz sancısını doğum sancısı sanıp doktora koşmuştum ama ikincilerde daha bi tecrübeli olunuyo sanirım ama nerden bakarsan bak annelik işte 🤷♀️😁