zeynepylmz 34.haftama bugün girdim ve bebeğim sabahtan beri çok az hareket etti normal bir durum mu bu haftada?
Sermec27 zeynepylmz bu haftada günde en az 10 kez hareket olmalı 3 saatten fazla hareketsiz kalmamalı eger 3 saati geçtiyse harekekt yoksa mutlaka bir doktora görünün
ikiponcik_annesi zeynepylmz bende 31+3 mesela benimde 25 den sonraki hareketler kalmadı gün içinde takip et cnm yerleri daraliyo ya ondan olabilir stres yapma bişeyler ye soluna uzan bakalım hareket edecektir 😇
civciv1520 Bir fikrim yok ama sakin ol o haftalarda yeri daraliyor derler yine de doktoruna danış durumu
Gullll35 zeynepylmz o zaman doktorunuzu şimdiden değiştirin Allah korusun son haftalar daha çok sorununuz hemde uygunsuz saatlerde olabilir 😕
BrcHmt zeynepylmz ciğer geliştirici yavaşlatıyor hareketleri. Suyunda bi azalma falan varsa o da hareketleri kısıtlıyor. Ya da gün içinde çok hareket ettiysen de bebek daha sakin olabiliyor. Sevdiği şeyleri yiyip sola uzanmayı denedin mi?
zeynepylmz BrcHmt yani en son 30.haftada gitmiştim Perşembe günü muayeneye gidicem en son gittiğimde dr her şey yolunda suyu falan da iyi demişti bugün ütü dışında bir iş yapmadım tatlı yiyip uzanayım 🙄
Ebruliates zeynepylmz dürtebilirsiniz hafif size tepki verecektir 😅bende 37+5 arada hareketinden şüphelendiğimde yapıyorum .
Bd21 ikiponcik_annesi benimde 31+4 oldu bugün ve 3 gündür hareketleri neredeyse yok gibi çok sakin ve çok az hissediyorum ahhh bu panikle inşallah sağ salim dogururuz 😊😊
ikiponcik_annesi Bd21 benimki artk sadece ayak dayıyo karnıma şimdiden inatçı olacağını bellimi ediyo ne hareketler az ama 🤭