Muzice1 Ben de zorlu tüp bebek denemelerinin sonucu kızlarımı bekliyorum🙋🏻♀️ Hepimizin bebekleri sağlıkla doğsun inşallah .. 19+2 🌸
Nrsn DilekDogan78 iyi maşallah benimde iyi gidiyo şimdilik bi sıkıntı yok bende çarşamba detayliya gircem bakalım hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🤲