DilekDogan78 Nrsn çok güzel Allah a çok şükür bir sıkıntımız yok detaylıya gidicez Ankara’ya bir hafta sonra bakalım imdada inşallah güzel sonuçlarla döneriz 🤲 senin nasıl gidiyor yolunda mı herşeyin
Tekmile11 Muaz_annes ben 🙋🏼♀️ 11+6yız Suan ,bende çok heyecanlıyım cinsiyetini bi ihtişamlı öğrencez bu hafta ikili taramada gösterirse eğer 🤰🏼🥳
Nrsn DilekDogan78 iyi maşallah benimde iyi gidiyo şimdilik bi sıkıntı yok bende çarşamba detayliya gircem bakalım hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🤲
aysem09-01 Daha önce yine tüp bebek ikizlere hamile bi anneydim 30 haftalık erken doğum yaptım kızımın biri vefat etti şimdi hayattaki kızım 14 aylık tekrar tüp bebekle hamileyim