Yarin 17.hafta basliyor midebulantilarim azaldi ama hala bitmedi ve ilac kullanmaya devam ediyorum pek sikayetim yok ayakta pek kalamiyorum belim agriyor hemen göbegim cıktı artık yandan ben burdayim diyor bebegimide 2 3 gunde bir hissediyor gibiyim onun dışinda çok sükür iyi gidiyor simdlilik 🤲