BegumIscanTunc Kızlar Kraft Lima Bebek arabası alan kullanan varmı? Memnunlar mi? Ben almayı düşünüyorum araştırdıgim kadarayli Cok iyi çift yönlü diğer özellikleri felanda iyi
Ayazali BegumIscanTunc ben yeni aldım daha kullanmaya başlamadım.kullananlar var tavsiye üzerine aldım.cok beğendim bende hafif ve konforlu 🤗
Teacherella1 BegumIscanTunc bende alacaktım e bebekde bir anne gördüm bebeği için kullanıyordu, gidip sordım memnunmusunu diye çok rahat ama çok ağır oluyor fln dedi eşide aynı şekilde taşırken zorlanıyorum bazen dedi, kafamda netleştirmistim onlar öyle diyince tereddüt ettim, hafif duruyoe aslında ama bebek içine girince mi zorluk veriyor acaba kullanan kişilerin yorumu olsa çok iyi olur aslında.
Teacherella1 BegumIscanTunc birde içi diğer bebek arabalarına göre sanki küçük geldi, bana mı öyle geldi acaba dikkat ettiniz mi o kısmına
34_21_23 BegumIscanTunc bende yeni aldım daha kullanmadım ama çok beğendim çok hafif katlanıp omuza bile atabiliyorsun. E bebekte kalmamıştı hepsiburadadan sipariş ettim
BegumIscanTunc Ayazali bende araştırdım ama çevremde öyle kullanan kimse olmadığı için bu mesaj çok iyi geldi e bebekte sordum dün kalmadı felan dediler ama çok iyi tavsiye ederiz dediler
BegumIscanTunc Ayazali canım bugün bebek arabamız teslim edildi ama puset kemeri bana cokmkisa geldi belli bir zamandan sonra puset Kemeri takılmaz gibi geliyor sizin nasıl?
Dga Teacherella1 acaba farklı modeli olabilir mi 🤔 ben sırf hafifliği için aldım hatta. Hamile halimle aldım katladım taşıdım denemek için nasıl eşi bile taşıyamamış 😅 Tente boyu falanda standart 🌸 ben indirim kaçırmamak için ilk bebek arabasını aldım daha 18. Haftada 😅
BegumIscanTunc Teacherella1 canlı olarak görmedim canım arabayı ama araştırdıgim kadarayli tüm özellikleri çok iyi duruyor o yüzden acaba alıp memnun kalan arkadaşlar varmı diye merak ettim hatta kullanan arkadaşlarda varsa yorum yapsa çok güzel olur
Teacherella1 BegumIscanTunc forumdaki yorumlarda baktım içi dar ve tentesi çocuk büyüdükçe kafasına deyiyor fln yazmışlar, ben canlı gördüm çok güzel kesin bunu alırım diyordum ama yorumlar kafamı karıştırdı.joie marka pek övüyorlar şuan onu araştırıyorum bende
34_21_23 Teacherella1 genel olarak bütün bebek arabalarının tente boyu aynı nasıl öyle oluyor hayret ettim şuan 🤔
BegumIscanTunc Teacherella1 canım genelde bebek büyüdükçe tentenin değmesi normal degilmi? Standart diye biliyorum ben tente boyunu
Teacherella1 34_21_23 bilmiyorum bende kullanmadım hiç arama kısmına kraft lima yazınca çıkan sonuçlardaki postları okudum
Teacherella1 BegumIscanTunc bilmiyorum bende ilk bebeğim deneyimleme fırsatım olmadı hiç bebek arabası, arama kısmına kraft lima yazınca çıkan sonuçlardaki postlara baktım öyle yazanlar olmus
Teacherella1 34_21_23 kraft sonuçta çok kötü olacağını sanmıyorum, bebek arabasından ne beklediğimize bağlı, tentesi sorun değilde benim için içi biraz dar gelmişti, tabi henüz bebeğim doğmadığı içi belkide normaldir, bana hersey küçük görünüyor 😂
BegumIscanTunc Teacherella1 34_21_23 şu aşamada resmen ikinci gebelik yaşayan kişiler daha şanslı çünkü hep birşeyleri deneyimlediler biz daha ne nasıl olacak diye kaygılanıyoruz 🤭😅😂
melzey BegumIscanTunc lima ve time aynı sanırım öyle hatırlıyorum. Ben time aldım çok beğenerek. Henüz kullanmadım ama hafif bir travel sistem olduğu içim tercih etmiştim. Hantal bir araba değil katlanınca da epey küçülüyor
Gizoo87 Ben de Lima aldım. Henüz kullanmadık tabi ama çok beğendim. Kraftın en hafif modeli sanırım. Pratik ve şık bir araba. Time eski modeli Lima yeni olan. Umarım kullanınca da memnun kalırız 😊
BegumIscanTunc Gizoo87 canım siparişimiz bugün teslim edildi ama.sanki puset kemeri çok kısa ve şık gibi geldi belli bir zaman kullanıp daha kemeri kullanamayiz gibi geldi bana
Ayazali @Beg BegumIscanTunc kısa değil ayarlaniyor kemer kısmı..şimdi aşağıya doğru uzunca kemer sallanıyor yaa örtüyü kaldırın.. orada bir sistemi var basın yukaridaki kolları bebeğinize göre ayarlayin