E-K-D benim de derdim aynı 🙄 bende vitaminleri bırakmaya karar verdim şuan. 38. Haftadaydım yeter zaten bu kadar vitamin bence 😁 doktorum dulcolax diye bi ilaç vermişti kabızlık için. Tamamen bitkisel hamilelerde kullanabiliyor. Etkisini gördüm ama aniden koşa koşa tuvalete çıkarıyor karın ağrısıyla. 7 8 saat sonra etki ediyo ama aniden de geliyo 🙈En iyisi vitaminleri bırakmak bence de.