yesimyavuz inşalllahh 😊
Gzmmm94k ben 38+6 yım bendede hiç bir belirti yok 🤔 bakalım bekliyoruz 🐣
zulus evet doktorum doğum sancısı olsa mutlaka anlarsın merak etme demişti 😀