zulus Gzmmm94k ben de 37+3teyim. Kasılmalarım oluyor sürekli ama ağrım yok. Nst de 100e vuran sancım çıkıyor ama her nst de bi tane oluyor anlam veremedim bekliyoruz
yesimyavuz Gzmmm94k benim de 37+4 sancı kasılma var ama gelen giden yok 1 haftadır çekiyorum böyle nst de kasılma çıkıyor beklemedeyiz 🤲🏻🥰
ysfali06 Gzmmm94k ben doğuracağım güne kadar ne yalancı sancı ne kasılma hiç bişi hissetmedim. Nstde de birşey çıkmıyordu 😅 o yüzden doğuma giderken aslında doğuma gittiğimi bilmiyordum. Kabızlıktan karnım ağrıyor diye gittim meğer doğum başlamış 😅
Mucize21 Bende canım 37+4 bendede hiçbişe yok🤷♀️☺️ Üstelik bebek dönmüş 2dir nstys giriyorum hiç çıkmıyo ☺️
Hande-- Gzmmm94k Bende 37+4 um bendede hiç kasılma yok ama kilosu bir hafta önden gidiyor böyle giderse bu haftada dogmazsa sezeryan olabilirim,☺️
yesimyavuz zulus düzenli veya düzensiz demedi doktorum kasılmaların var her an gelebilir artık bekliyoruz dedi çarşamba günü tekrar kontrolüm var bakalım neler olucak o zaman çatı muayenesi yapıcakmış 🤷♀️
zulus 3441K evet insan heyecanlanıyor gerçekten ☺️ Galiba sancıların düzenli bir şekilde ard arda olması gerekiyormuş