Sema99 Gamze06 son 18 günümüz kaldı 4 temmuz Ama o zamana kadar beklemeyecek belli ki üçüncü gebeliğim
OzlEmrah Gamze06 Güzel tarih olmuş 😍 Benim de 07.07.2018 sezaryen tarihim çok az kaldı bebeklerimi kucağıma almak için 🙏🙏❤️💙
YaSeEeeee Gamze06 normal olsaydı ağustos 10 gibi olacaktı ama oğlum hala makat pozisyonundan olduğu için dönmezse 30 Temmuz sezeryan 😍🙈🤩
Eymenmoms Benimde 21 agustos normal gözükyor fakat siilerden dolayı sezeryan için gün alacagm agustosun ilk haftasi olur muhtemeleen😊
MerveBozan Eymenmoms merhaba. Siğillerden dolayı demişsiniz? Normal doğuma engelmi? Bnmde sivilce gibi birşeyler var doktora gdicemde.
Smyyshn Sema99 her postta belirtmek zorunda mısınız üçüncü gebeliğiniz olduğunu. Sıkıldım artık aynı yorumlarınızdan.
deletedmom30 Sema99 abla bayılacağım artık 10 tane doğur istersen sürekli 3 . Diyip duruyorsun ay allahım fenalık geldi
Demir Bizde 08.08 istedik fakat doktorum biraz erken dedi onun için Allah nasip ederse 18.08 istiyoruz🙂
Gamze06 Demir hayırlısıyla gelsin. Benim tam 39 hafta oluyor o zaman. İnşallah erken gelmez diye dua ediyorum🙏
Kubra_dmrr Benim normalde 19 ağustos beklenen Doğum tarihi ama sezaryen olacağım için Ağustos’un ilk haftası olur 25 Haziran’da kontrolüm var inşallah doktorum uygun görürse ben de o tarihte istiyorum 🤗
Demir Kubra_dmrr Canım isteğe bağlı mı sezaryen olacak? Muayne oldun mu nasıl geçti? Benimde 30 haziran kontrol heyecanla bekliyoruz,doğum şekline net olarak karar verirsem gün almayıda düşünüyorum gittiğimde.
SerapTadelenTtnc Bende 08.08 istiyorum doktorum önce 18.08 dedi ama ctesi ertesi gün diye vazgeçtik bakalım 10-20 Ağustos arası olur dedi ama ayak üstü konuştuk bi teklif edeceğim tamam derse bende 08.08 istiyorum hayırlısıyla kurtulmak istiyorum zira sıcaklar bastırdı ne yapıcam bilmiyorum
Gamze06 SerapTadelenTtnc sizin sata göre kaç görünüyordu doğum? Benim 15 Ağustosdu. 39 haftalık oluyoruz 8inde😊
NurgulZekaiEvrensel Kızlar ben de 37 haftalığım doktor bana 2 temmuz dedi sezeryan ile Doğum yapıcam gününü beklemeden Doğum yapan varmı 🤕
Aygokyuzu Benim tahmini dogum tarihi 9 agustosu gosteriyor ama ben de doktoruma sezeryan dicem acaba temmuzun kaci olsun der merak ediyorum
Sema99 Zeysamim gününde doğmuyor her bebek gününde doğması önemli değil sağlığı kilosu herşeyi iyi oldumu gerisi boş doktor bana öle demişti
Kubra_dmrr Demir evet canım ben istiyorum daha gitmedim 25 inde kontrolüm var işte bakıcam ne diyecek bakalım yazarım zaten sana günüm belli olursa çok merak ediyorum :) sen yazdığına göre bi önceki muayenende belli oldu heralde senin
Nurrrr OzlEmrah hakkınızda hayırlısı olsun cnm kaç haftalıksın şuan da ya da sezeryan günü ne kadarlık olacaksın benimde ikiz merak ediyorum 33+5 oldk bgn