Lilis Fulyabaykan ben geç gittim bilerek o yüzden 6+3 de keseyle bebeği gördüm erken gebelikmiş hızla gelişiyor dedi kalp atışı da var dedi
Oozgn Fulyabaykan Fulyabaykan bence biraz bekleyin 6 7 haftalık oldumu kalp atışı duyuluyor bende 5 haftalıkken gitmiştim kalp atışı için vajinalmi bakalım bence gerek yok haftaya tekrar gelin duyalım dedi. Arka arkaya gitmektense stres yapıyor insan kese var ama kalp atışı yok diye
Busclk Fulyabaykan 11-12. Haftaya kadar bana vajinal ultrasonla bakıldı. Kese, kanama alanı ve gelişimin daha rahat gözlemlendiğini söylemişti doktor. 12.hafta itibariyle karna geçildi :)
Fulyabaykan Lilis bende öğreneli 1 hafta oldu ama gitmiyorum vajinadan baktıkları için yarın randevu aldım 5 haftalığım inşallah ultrasonla bakar
Lilis Fulyabaykan 5 haftada sadece kese görünür diye bir bilgi verdiler bana isterseniz sizde 6 haftada görünün
Avokado Fulyabaykan 4 haftada öğrenir öğrenmez gittim us baktı rahim kalınlaşmış dedi , 5. haftada gittim us baktı keseyi gördük, 6. haftda gittim us baktı kalp atışını duyduk. Hiç birinde de vajinal bakmadı hep karından
Lilis Fulyabaykan ultrason bakılır alttan bakmadılar bana hiç o Güne kadar hcg degerime baktılar sadece hep
Fulyabaykan Avokado genelde küçük olunca vajinadan baktıkları söyleniyor o yüzden gitmek istemiyordum
duygu0693 Fulyabaykan önce devlete gideceğim keseyi ve kalp atışını duyarsak özelede gideceğiz babasına görmek istiyor ☺️
Didemmmmm Lilis bende 4+2 yim uygulamaya göre ama erken Gitmek istemiyorum. Hem kese hem minnoşumu görebilmek için 🙏🙏 6 hafta da gideceğim
Bebisininannesi1202 duygu0693 bende öyle yapmıştım kalp atışına kadar devlete gittim 8.haftamda özel hastaneden doğum paketi aldım