EmirAta Buket1906 Allah hepimizden razi olsun canim benim son aylarinda soylediler oda cok uzuldu faln ama dogdugunda hic bisey yoktu sende uzulme Allahim buyuk
EmirAta Baloncuk41 valla aynn bi ikikez oynuyo okdr neden oldu anlamadm yarina randevu aldim doktoruma insan stres yapo isyer istemez
Mervg firdevs__tozgun sessiz ve karanlık ortam+ kan şekerini yükseltecek gıdalar ve heyecan bende bunlar işe yarıyor özellikle telefonda savaş oyunları oynarken adrenalinden dolayı çok hareketli oluyor 😁
Ezgifatma2010 Bende 29+6yım bir haftadır hareketleri çok az hele bugün sadece kahvaltıdan sonra oynadı benimde oturdum agladım az önce dürtüyorum ama hiç hareket yok yarın kontrolüm var inşallah iyidir bebegim
yldz_10 kadriye25 ben de 25 haftalığım ama dünden beri hissetmiyorum Korkuyorum çikolata da yedim ama hiç hareket hissetmedim 🥺