Benim oğluşum sufle canavarı 😂 38 olduk hala beni yoran hareketleri yoktur çok kafama taktığım olmuştur niye oynamıyo bu diye sufle yediğim an hareketlenir rahatlarım o da işe yaramayınca hastane için yola düşerken oynayacağı tutuyo geri eve dönüyoz 😂parmağında oynatıyo bizi anlican