Akrepbebek Leylarana doktorumun verdigi krem ise yaradi canim. At kili fircasi selulitlere de iyi geliyormus dogru mu 🙈
Leylarana Akrepbebek selülitim yok ama hamilelikte çok oluyormuş diye duydum bende olursa ilerde kullanırım diye düşündüm. Çok güzel bişey tavsiye ederim tımar koydum adını akşamları eşime tımar saati diyorum alıp geliyor fırçayı 😂😂
Akrepbebek Leylarana hahaha. Guzel bir isim bulmussun 😊Evet hamilelikte cok cikiyor bende dogumdan sonra denemeyi dusunuyorum ins sadece dusuncede kalmaz 😊
Zezz aysenuryldzz19 verdi bi cok losyon verdiler kocaman yara seklindeler ve jucuk kizariklardada var