aysenuryldzz19 madacosel cok iyi bi. Krem hücre yeniliyor her türlü iz yanık izi sivilce izi cilde cok güzel gelıyo dıger kremi bilmiyorum ama canım şöyle kı doğumdan sonra belli olur gecıp gecmyecegı cunku dahaa cok büyüyecek karnın doğum yapana kadar. İllaki çatlak olur bemm de karnım kaşınıyo ☺️ama hiç umrumda degıl takma sende bende çatlak olmadı karnım da yanı cunku ben kaşıntı olunca sürekli zeytin yağı sürüyodum sırf uyumak için rahatlatıyo Du benı artık o mu işe yaradı yoksa bebe yağı da kullandım bir ara yine kaşıntı gecsin dıye o mu yaradı yada dermatolg bi yağ dedı onu kullandım ama onu kaşıntı gecer dıye kullandım bir umut o mu işe yaradı bilmiyorum ama çatlak olmadı benı tuhaf sekılde normal de de bjraz kılo alıp versem çatlak oluyo bende hamilelikte olmadı Ha sen o kremleri kullan en azından çatlak olsa da az olur illaki etkısını görürsün bnce şükret en azından yedıgin seyler den olmamıs Ha birde hindistan cevizi yağı kullandım oda bende işe yaramış olabılir kaşıntımı bunlar gecırmedı ama arkadasımın arkadası tamamen doğal yağlardsn krem yapıyordu sabun yapıyo kadın egıtım veriyordu atölyesi vardı hani o sekılde bırıydı oğlu ıcın baslıyo bu işe otizmlıymıs oğlu onların herseyı doğal olmak zorundaymıs sonra ticarete gırıyo artık son care aklımıza geldi aradık ben sana gebelikte kullanılan yağlardsn bı krem yapacam dedı 50 ml yolladı ve bıde sabun yolladı kımyasal hiç bir şey vucuduna degdırme dedı duş aldıktan sonra sabunu sürğuyırudm vucudum dış jeli yerıne duruluyotdum ama basta o yara olan lezyonları yaktı yaktı her yıkama da biraz azaldı dustan sonra bana yollağu kremi sürüyodum o krem bitti kaşıntım da bitti 1 hafta içinde sonra her dus sonrası vucudunu hindistan cevizi yağı ile nemlendır dedı onu da yaptım hıde deterjan olarak boron aldım bimden onu kullan deıd bu sekılde bitti gıttı bemm muhtemelen çatlagçk olmadıysa bende bu yüzden olmadı kullanmadığım kalmadı ☺️