isimsiz123 tabi ki olmaması daha iyi bende çok iyiydim sadece biraz bel ağrılarım oluyordu ama bende hamilelikten önce de vardı bel ağrısı ☺️ Lütfen tadını çıkar doya doya gez zaman o kadar hızlı geçiyor ki bir anda ağırlaşıyorsun 30. haftadan sonra gezmek hayal oldu bana hele son bir haftadır markete bile gidemiyorum 😔