Kbrosmn_1 tuvalete gitme ihtiyacından uyuyamıyorum maalesef 36+5 oldum , oğlum da geceleri çok hareketli eli ayağı durmuyor 😇🥰 🤲 emzirme sütyeni ve atleti aldınız mı siz hastahane listemde yazıyordu da ben sütyen bi tane aldım ama atlet almadım , yüksek bel iç çamaşırı da istemişler onun yerine depend aldım gerek olur mu ki çamaşıra ayrıca normal pamuklu iki üç tane koycam yine de