MKrasnic bugün doktor kontrolüne gittim canım, vajinadaki kasilmayi söyledim, ultrasonda rahim duvarına baktı gayet normal çıktı, büyümeden kaynaklı ağrı dedi, ağrı olunca dinlen eğer geçmez artarsa ağrın ozaman kontrole gel, suanlik bir sıkıntı yok dedi. Bilgine 😊 inşallah seninde kontrolün güzel hayırla geçer