Arkadaşlar 29+3 günlük hamileyim.
Ayağa kalktığımda tam bacak arama sanki tekme yemişim gibi ağrım oluyor. Kalçam , popom, kasıklarım , bacağım ve vajinam resmen sanki tekme yemişim gibi, yere düşmüşüm de her yerim morarmış gibi ağrıyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ? Doktoruma haftaya gideceğim, adet ağrısı gibi ağrın olmazsa korkma dedi bana geçenlerde. Bu ağrı adet ağrısı gibi değil hiç benzemiyor. Resmen vuruk ve morarma gibi ağrı yaşıyorum.. neden kaynaklanıyor acaba