Mirayse1 tubailk-bebek gaviscon bnm kıymatlim elimden saklıyorum köşe bucak az kaldıpını anlayınca sise sise alıyorum 🤣
Sibelezgi tubailk-bebek siz bide pulcet deneyin 8 aydan sora gaviskon fayda etmedi pulcet vrrdi haftaya dogumum.cok iyi grldi bana pulcet
Bsmlh tubailk-bebek ben suan cok kötüyüm 9 da içtim bir yemek k yok daha fena sabah olsa pampast içsem diye bekliyoırum
tubailk-bebek 058elf Ben dün gece annemde kaldım, haliyle şurup yoktu yanımda ve sabaha kadar oturdum desem yeridir.. Mahvediyor insanı 😕
058elf tubailk-bebek valla çözüm bulamıyorum canım günlerimiz çok yakınmış 🤗 sarı leblebi yiyorum süt bazen karbonat deniyorm bi şekilde geçiyo gaviscon anlık rahatlatıyo geri başlıyo mide ağrısı yanması
tubailk-bebek Sibelezgi Evet kontrole gidince söyliycem çünkü artık ben de yatarken içiyorum 2 saat sonra tekrar uyanıyorum yanmaya tekrar içmek zorunda kalıyorum
Bsmlh 058elf şeker var bende ciğer geliştirici oldum mıdem çok kötü be yapabılırım cnm sabah olmadı bu gece
tubailk-bebek 058elf Aynen günlerimiz çok yakın, leblebi süt bunlar kabızlık yapmıyorsa ne güzel… Ben sütü çok çok severim hep derdim sütü ben hergün içebilirim diye ama hamileliğimin başından beri içmiyorum çünkü kabızlık ve aşırı gaz yaptı Allah hepimizin yardımcısı olsun 🖤
Yenibirannee BurcuArslan suan 18+2 haftaligim benimde midem yanıyor ileriyi düşünemiyorum mide bulantim gecti ama cok sukur biri bitiyor biri basliyor 😁
tubailk-bebek Bsmlh Ben gece de kalkıp içtim durulacak gibi olmuyor soğuk su içiyorum yok, yoğurt yiyorum yok, maden suyu içiyorum yok midem doldukça daha da artıyor bu sefer çıkarmak zorunda kalıyorum 😞
058elf Bsmlh inşallah vaktinde alırsın kucağına canım kaç haftalık şu an 🤲🏻 süt deneyebilirsn, burda görmüştüm bi postta susam çiğneyin demişlerdi ben denemedm ama karbonatlı su dene canım ya da karbonatı birazcık dilinle yala
tubailk-bebek Bsmlh Valla bana gaviscon bir süreliğine yardımcı oluyor, başka bi çare bulamadım ben Allah yardım etsin inşallah sağsalim alırsın kucağına.. Doktorunun bi önerisi olabilir belki
Fatosef tubailk-bebek valla benim de kurtarıcım rennie şurup ama bazen oda fayda etmiyor. Geçen gün sarımsaklı yoğurt yedim öldüm desem yeridir 2 gün yandı midem. Çiğ soğan sarımsak yemeye tövbe ettim ondan sonra 🤢😖
Busemasalpoyraz 35+1 ne gaviscon ne rennie fayda etmez oldu sadece soda içiyorum yatmadan o biraz hafifletiyor birde naneli sakiz
Damlot Gaviscon ve rennie👍🏻 Hangisi elime geçerse onunla devam ediyorum başka türlü mümkün değil dayanmak hele ki geceleri🥴🤢
058elf Bsmlh biraz daha dayanır yavrucak umarım, bende erken doğumdan korkuyorm riskim yok çok şükür ama aklıma geliyo bazen 🙄 hepimiz sağlıkla kavuşalım ❣️
058elf tubailk-bebek kabızlık ve gaz da oluyo ister istemez ama midem ağrıyınca ne kullanacağımı şaşırıyorm o an 🤷🏻♀️ Aminn inşallah canım hepimiz sağlıkla kavuşalım🌸❣️