Esosun KkaRaCaa ayy maşallah vallahi 40 ı görcen belkide sen😊 hayırlıca doğsun inşallah canım bebelerimiz 🤲🏼
sumeyye8aslan KkaRaCaa benim de 2 gündür beyaz kıvamlı bişey geliyor peçeteyle sildiğimde akıntı gibi ama ne olduğunu da anlamayamadim 34+5cunku daha haftalarda böyle yasayan varmi
KkaRaCaa sumeyye8aslan bazen enfeksiyon belirtisi de olabiliyor cnm o akintilar sıklasirsa bi hastaneye git derim enfeksiyona bagli biseyse mantara felan cevirebiliyor o haftalarda bende olmustu cnki krem yazdi doktorum
sumeyye8aslan KkaRaCaa hmmm 2 gündür var normalde yokdu, taa ilk aylarda enfeksiyon için fitil kullanmıştım geçmişti.Simdi neden oldu anlamadım da randevu da yok hastanede 1,5aydir yeni alabildim 8nisana ancak ozman sorarım
KkaRaCaa sumeyye8aslan insallah o zamana kadar gecer bari bende hastaneden randevu alamaiyorum hic mhrs den aldik gecen esimle iptal olmus onuda anlamadik artik sancim felan olunca gece acile felan gidiyoruz da muayene felan oluyorum 🙄😏
KkaRaCaa sumeyye8aslan aynen bende aliyorum iptal oluyor yapacak bisey yok 🙄😏 sanci vs.olunca hastaneye kosturcaz oyle de boyle de
Bnselz KkaRaCaa Ada_cn ya benimde bu sabah sarı sümükümsü akıntı geldi peçeteye.dün gece hep sırt ağrısı cektim belime iğne sapmaları oluyordu.simdide hep cocuk yamuluyo kasılma gibi bir yerde toplanıyo ama ağrı yok. Acaba yaklasıyo mu benim doğum😊
KkaRaCaa Bnselz ayni sikayetler bende de var cnm 39+6 yim yaklasiyor bebek gelmek icin hazirliklarini yapiyor bize de sinyal gonderiyor "bak gelcem ben hazirlikli ol"diye 🤣 kac haftaliksin sen
Ada_cn Bnselz aynen canım yaklaşmışsın demekki son zamanlarda öyle belirtiler vermeye başlıyorlar ☺️ Ben özledim bile o duyguları o heyecanı ya 🥰Allah kolaylıkla ve sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Bnselz KkaRaCaa adetime göre suan itibariyle 40. Haftama ama döllenemeye göre 38 canım. Valla ben baya fenayım suan kasılmalarım sıklastı bel ağrımda. Yarına gelir gibime geliyo😅 düzenini takipteyim suan. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı🙏🏻🥰
KkaRaCaa Bnselz dogurursan haber ver cnm 😆 ah ah bende dogursaydim bi Allahin izniyle ne inatci cikti bu mart ayi bebekleri 😀 dogsun da bi popisini isircam prensesimin
Bnselz Ada_cn ilk kızımda yalancı sancı falan hiç cekmedim. Ki bir hafta geriden gelirdi kızım.40+1kasılmayla basladı 10 dk bire düştü sancı ve doğuma gittim .bundada böyle olcak herakde adetime göre gelcek dedim ama bekliyoruz😅fazla beklemese iyi olcak sabırsızlanıyorum 2 cocuklu anne olmaya