KkaRaCaa genelde kahverengi diyorlar nişan için ancak sizin dediğiniz şekilde de oluyormuş evet. Nişanınızdır inş ve kısa vakitte sağlıklıca doğumunuz olur. Bende 39+1′deyim. Gelen giden yok, sancı yok, açılma yok. Sizde durumlar nasıl? Doktorum normal doğuma çok müsaitsin demişti ancak böyle devam eder açılma olmaz da sezaryene dönmek zorunda kalırız diye çok endişeliyim.