pink_dream25 Mehtap1407 çıtayı git gide yükseltiyosunuz hanımlar😀 haftada 2 gün çıkıyorum toplam oda 3 bin adımı geçmiyo valla tebrik ediyorum sizi
Mehtap1407 pink_dream25 işim sporla ilgili olduğu için tempoya alışığım, şuan 35+6 yım dinlene dinlene yürüyorum zorluyor benide 🤣
pink_dream25 Mehtap1407 10 bine zorlıymmı sizce bende ? Yoksa ortalama kaç ? Normalde sporla hiç alakam yok
Mehtap1407 pink_dream25 bünyeniz kaç bin adımı kaldırıyorsa kendinizi de yormadan yürüyün derim. İlerleyen haftalarda daha zor oluyor zira 🙈
Gulsurmeli pink_dream25 Doktorum ne diyor biliyor musun? Havaya falan bakmayacaksın yağmur mu yağıyor şemsiyesini aç yürü 🥴🥴🥴🥴
pink_dream25 Gulsurmeli ben bi iki kere öyle yapıyım dedim karnıma ağrı saplanıyo eve geldiğmde soğuktan kasılıyo. Bende bıraktım ondan sonra
mucizemm_3 pink_dream25 hızlı tempolu yürüyorum ne kadar yavaş yürümek istememde yapı gereği yavaş yürüyemiyorum sahilde gidiş dönüş yapıyorum ağrım olursa veya yorulursam bi 5 dakika oturup dinleniyorum genelde sabah saatleri kalabalık olmadığı zaman çıkıyorum.
Gulsurmeli 058elf ay bu arada ağırlık çökmüş anlatamam 26 dan sonra geldi bu ağırlık şimdiye kadar yoktu başımı yastıktan kaldıramıyorum kaldı ki yürüyüş yapayım🤷🏻♀️Bu yürüyüş bizi aşar en iyisi yatalım 😁😁😂😂
mucizemm_3 Bende huzursuz bacak sendromu var yürümediğim zaman ağrılarım çok artıyor o yüzden elimden geldikçe yürümeye çalışıyorum…
Halitesra pink_dream25 16 haftalik ken yürüyebiliyorsun istedigin kadar 30 dan sonra inan cok zor oluyor
058elf Gulsurmeli ahh ahh 26 lar yine iyi haftalar hele sen 30 lara gel bi kuzum amann bacakların ağlayacak artık yatsak da kalksan da 😂 ama yürüyüş yapınca daha iyi oluyo insan ben sadece eriniyorum dışarı çıkmaya 🙈 o yüzden yatmak daha cazip 😬
Gulsurmeli 058elf Herşey gerçekten çok kolay geliyorda şu ağırlık gerçekten zorluyormuş söylüyolardı inanmıyordum 🤭30dan sonrasını hayal edemiyoruuuum 😂😂