Sevim21 Arkadaşlar cuma günü sabah idrar testi yaptım sonra birkez baktım yoktu sonra acil çıkmam gerekti unutmuştum test akşam 10.30 eve gelince test masada görünce tam atacaktım 2 çizgi olduğunu fark ettim ama bugün bir daha test yaptim öğlenden sonra ve çizgi felan yoktu sizce gebelik var mi yok mu adetim 3 gecikti acill yardımcı olursanız sevinirim
[silindi] Sevim21 5 dakkadan fazla süre sonra çıkan çizgi Negatiftir. 2. Yaptığınız testte çizgi çıkmadıysa Hamilelik yok
ozlemak42 Sevim21 hepsinde cok silik gorunuyor ilk yapip unuttugun yanıltıcı olabilir ama burda en son yaptığın varsa benim gördüğüm silik bi çizgi var hepsinde hangisi en son yaptığın
efruzzz Sevim21 bunlar son yaptiginiz testin sonucu mu ? Cunku doger test sonucu gecerliligini yitirmistir
Sevim21 [silindi] öylede ablam olmuştu 1 saat sonra çift çizgi çıktı şuan 12 13 haftalık gebe o yüzden ablamda benim gibi durum yasadi
Lilo Kuruma çizgisi olabilir. 3 gun geciktiğinde eğer gec döllenme soz konusu değilse gebelik testinde baya koyu cikmasi gerek.
Sevim21 Lilo yok 3 gün geçmedi sabah yaptım akşam baktım aynı böyle zaten görür görmez fotoğraf çektim aynı günün fotoğrafı
[silindi] ozlemak42 Resimdeki eski onda kaç saat sonra çıktı diyo. O negatif. Ertesi gün bidaha yaptım çizgi yok diyo. Yani Hamilelik yok
Sevim21 ozlemak42 son yaptığımı atmadım çünkü yoktu 2 çizgi ablamın başıma da böyle bisi geldiği için bir var bir yoktu
ozlemak42 [silindi] anladim canim bende ertesi gün yaptiginda var mi burda diye sordum onu da atti zannettim
ozlemak42 Sevim21 yani bu çok yanıltıcı olur çünkü ilk 5 dakikada dogru sonucu veriyor ayrica canım her kaset test ayni sonucu vermiyorda olabilir tavsiyem erken gebelik testi alip yapman %99 kesin sonuç veriyor
efruzzz Sevim21 yane testlerim suresi var sonra dogru sonucu gostermez malesef iciniz rahat olacaksa yeni test yapin
Beyzanursnea Sevim21 bende yaptığımda daha silik bir çizgi vardı şuan da 4 aylık hamileyim sizinde daha yeni bir hamilelik olduğunuzu düşünüyorum en sağlıklısı kan testi vermeniz ☺️