Merveliyy sabah ilk yapılan idrarla test yapın tekrar daha net sonuç alırsınız. Hayırlı olsun. Benim adetim hep sabah ve gününde olur. Sabah adet olmayınca yaptığım test çok silik çizgi çıkmıştı ve değerim 25 ti. öyle testin üzerinde yazdığı gibi 10luk değerde koyu çizgi beklemeyin çünkü benim ikinci çizgi direk koyulaştığında değer 1600 falandı. Diğer yaptığım testler hep bekleyince koyulaşıyordu.