Mere birgaripyolcu valla öyle internetten ayri aliyorum eczaneden ayri su testlere verdigim para çöp ressmeennn ne kadardir deniyorsunn
ayset73 Mere bu ay 3 kere kan verdim 4 kaset test yaptim adetime 6 gun hala var tumadim dayanamadim yaptim
escmrk Mere 1 sene boyunca adetim 1 gün bile gecikse test yaptım umudumu yitirdiğim, doktora gitmeyi planladığım ay çift çizgiyi gördüm. Eminim ki her şeyin bi zamanı var o yüzden sabırlı olun
Mere escmrk ben 1 dusuk yaptim yaklasik 5 ay oldu doktora gittim sorun yok diyor ama bekliyoruzz her ay bi ümit
Mere ayset73 ben gunde 2 test yaptigim bile oldu aslinda her seyin bir zamani var ama insan umutlabiyor
Keskinn07 Ummumuhammed ya bende 9 şubatta oldum ve hala daha olmadım 😢 söktürücü kullanıyorum ınsallah olucam ama neden sökülmesi anlayamadım
Anne88 Tam olarak beni anlatmışsın o kadarusandım ki artık gizli gizli alıyorum eşime bile söylemiyorum bana gına geldi ona da gelmiştir heralde ama pes etmicem😂 elbet birgün bizde iki çizgi görürüz
Mere Anne88 hahahha valla oyle bende artik soylemiyorum bence eslerimiz bizden daha cok üzülùyor bu duruma soylememek en iyisi