Asel_678 Mere Çatlatma iğnesi oldum bekliyorum bakalım bi yandan umut var gibi bı yandan yok gibi iğnenin 10. Günü test yaptım pozitifi gördüm ama iğnenin etkisi mi bilemedim
Funda2735 Mere bende bir ara öyleydim şimdi 9. Haftadayız inşallah hayırlısıyla görürsün canım benim 😍
PinarKalyon Mere Artık yapmıyorum olacagına bırakıyorum nedense sonunda hayal kırıklığı yaşıyorum ☹️ Şuan adetim yok ve goguş ağrılarım var ….
Ummumuhammed Ben 19 Şubat adet oldum en son geçen gün test yaptım negatif çıktı ama hala adet olmadım 😐
Keskinn07 Ummumuhammed ya bende 9 şubatta oldum ve hala daha olmadım 😢 söktürücü kullanıyorum ınsallah olucam ama neden sökülmesi anlayamadım
Mere Asel_678 ben de burda okumustum catlatma ignesinden sonra oyle olabiliyous biraz daha bekleyip tekrar test yap bencee
Mere Bsraao bendee cok aldimm ama internetten zaten artik eczaneye gitmeye utaniyorm 😅😅😅 bu ayy test yapmayacagimmm
Mere PinarKalyon benim da daha 10 gun varr bazi belirtiler var ama her ay kendimi o kadar cok o piskolojiye sokuyorum ki bu da piskolojiktir diyorumm bu ay bende test almayacagimmm
Mere birgaripyolcu valla öyle internetten ayri aliyorum eczaneden ayri su testlere verdigim para çöp ressmeennn ne kadardir deniyorsunn