Dua35 Gokceeeee-_ amin çok teşekkür ederim 🙏🏻🥰şimdilik iyi gidiyor çok şükür İnşaALLAH sağlıkla kavuşuruz
Baloglusumm Bende tam 33 haftaligim bugün inanılmaz baş ağrım oldu şimdiye kadar hiç olmamıştı tansiyonum 12.8 çıkıyor normal diyolar ama bu baş ağrısı neydi böyle ya
Gokceeeee-_ Akarsu35 Evet benim de var bu aralar uyurken sağa sola dönerken kasıklarım da Allah yardımcımız olsun sağ salim bebeklerimize kavuştursun
SutlacimiYedimmiBen Gokceeeee-_ bugun tam 33 haftalik olduk 10 gun sonra kontrolum var sanki hareketleri daha bi yavasladi en son makat gelisti sizinki döndü mu?
SutlacimiYedimmiBen Gokceeeee-_ 10 gun sonra kontrolum var insallh donmus olur donmesini çok istiyorum hareketleride biraz azldi gibi acaba dönmusmudur keske anlayabilsem
Gokceeeee-_ SutlacimiYedimmiBen İnşallah dönmüştür bende bilmiyorum bu konu hakkında net birşey söyleyemem canım