Dilara0638 bende 13+3 üm geçen hafta kanamam oldu çok korktum benim de ilk gebeliğim . Progeston verdi yat sürekli kalkma dedi . Çalışıyorum 10 gün rapor vermişti oda biticek . Dün kontrole gittim yine kanamaların olabilir korkma yanında iğnesini bulundur olursa hemen vurul dedi . Bi daha raporda vermedi . Bende çok gerginim ama beklemekden de başka bişi yok elimizde 😔🤲🤷♀️