Dilara0638 canım merhaba, bende 6+2yken(pazartesi sabahi yani) sabah namazını kıldım yaticaktim yatmadan önce lavaboya gittim kanamam vardi 5 dk icinde çoğaldı su gibi gelmeye başladı, hemen doktoruma gittik, ikizlere hamileydim, o gün ultrasonda kese dışında kanama vardı baya bi kan gitti benden, baktı ikisinin kalp atışlarını gördük çok şükür serum igneyle durdurmaya çalıştılar, eve geldim cok cok az kanamam vardi, her neyse işte perşembe günü gittik küçük kalan bebeğimin düştüğünü öğrendim, şükür diğeri yaşıyo kalp atışını dinledik. Allah’ım karnimdakine hayırlı ömürler versin…yani diyeceğim şey banada iğne verdi progestani fitil olarak koymaya başladım, 5 gn arayla iğne vurulucam, hiç ayaga kalkmıyorum yatiyorum günlerdir. Sende cok dikkat et benim lekelenme dün aksam kesildi çok şükür. Ins seninde kesilir canim. Ben şuan 7+0 haftalik hamileyim.