nnaazzllii kesinlikle ben de istediğim dr a randevu bulamadığım için alelacele bir doktora gitmiştim hem hiç memnun kalmadım hem de hiçbir şey yapmadık 5 haftalıkken kese göründü ama bebek falan görünmedi öyle boş ultrasona girip çıktım. Folik asit kullanmıyorsanız bir araştırıp başlayın derim sadece kullanıyorsanız da tamamdır yani bekleyin 7. 8. Haftayı