Erken gittiğinizde keseti görememe durumu olabiliyor. Bu durum da ister istemez moralinizi bozabilir. Ben ilk 4+5 te kan vermiştim ve doktorum o gün ultrasonla bakmamıştı daha erken diyerek. Bir hafta sonra alttan ultrasonla bakıldığında keseyi görmüştük. 5. Haftadan önce gitmenize gerek yok bence