Kayasbht yok ben çok acı çekiyodum o sırada ama en son hatırladığım eşim hemşireyi duvara fırlatmıştı sonrada polisi çağırıp şikayetçi olmuştu. Tabi bir şey çıkmadı burdan ama bir tek bu değil kaç defa öyle hemşire mi duvara fırlamadı, doktorun kafası mı yarılmadı. Hepsinde de polisi arayıp biz çağırdık hastaneye. En son patlama noktası şey olmuştu ambulans istemiştik özel hastaneden ambulans görevlileri acil doktoruyla kavga etmişlerdi . Eşimde o gün bu gün tövbeli gitmiyoruz. Ağrı kesici İğne bile vurulacak olsak yine özelr gidiyoruz. Bir hastane yüzünden hepsine aynı gözle bakıyoruz artık