Kayasbht . Bu tamamiyle tercih meselesi. Bende eşimde çocuğumuzu ve kendimizi asla devlet hastanelerine emanet edemiyoruz. Gördüğümüz kötü muamaleden dolayı.. Neler yaptıklarını anlatsam ağzınız açık kalır. Hatta şöyle söyliyim hemşire suratıma iğne fırlattı 5 yaşında çocukmusun sen niye ah dedin diye. Gelde şimdi özele gitme.