zeynepylmz Şöyle düşün, sezeryan da normal de komplikasyon ve risk barındırıyor. Hatta geçtim doğumu hamilelikte bile bir sürü risk yaşayan gebeler var. Bak ne güzel bu zamana kadar sağlıkla gelmişsin. Ameliyatı da olacak ve bitecek diye düşün. Ben ilk doğumumda bir sürü travma geçirdim. Komplikasyon vb. Şimdi 2.gebeliğim. Erken doğum riskim var diye 1 bucuk aydır her gün dua ediyorum. Zamanında sezeryana gireceğim gün gelse diye. 🌸 İyi tarafından bak. Rabbim yardım eder.