Doğumum spinal sezaryen olacak nasipse ama ben çok korkuyorum ameliyat olmaktan,uyuşmamaktan,kan kaybetmeden ne bileyim kötü bir şey olacak diye çok korkuyorum sezaryen doğum görüntülerine bakıyorum anneler çok rahat yani ağrı acı vs olsa yüzlerine yansırdı diye düşünüyorum bu korkuyu nasıl yenebilirim doğumuma bir ay kaldo