Happybsrn Humeyra18 ben 12.gün test yaparım sonra adetin geçmesini beklerim yani inşallah vardır Allah’ım sen yardım et
Humeyra18 Happybsrn benim testlerde cok cikmiyor zaten o yuzden doktorum da 8 nisanda gelcen dedi o yuzden direk olarak kan veririm ben
Humeyra18 Happybsrn o zaman çok uzuluyorum zaten hic iyi gunlerim gecmiyor indan dolayi korkuyorum negatif sonuc almaktan
Humeyra18 Happybsrn zaten 7 nisanda adet tarihim yani olursam zaten teste gerek kalmaz. Ara ara karnim falan da agriyo bende korkuyorum
Happybsrn Humeyra18 ☹️☹️ günler geçse çabucak düne kadar benim de arada karnım ağrıyor sonra geçti gibi bilmiyorum kesin adet olurum 😔😔😔🤕
Humeyra18 Happybsrn neyse yinede iyi dusunelim iyi olsun canim guzel yaberler yazariz insallah burda 🤲🤲🤲🤲
leaf-07 Happybsrn doktorun bana önerdiği bi folik asit var vitafemin, epey de vitamin takviye destekli yemekten hemen önce içiliyor ve mide bulantısı yapmıyor, tavsiye ederim size de ….
leaf-07 Happybsrn daha önce ben de foobiol kullanmıştım o mahvetmişti beni,inanılmaz derecede sarsıyordu…Halsizlik,mide bulantısı, baş ağrısı, uyku hali……
vuslatim34 Happybsrn bende kullanıyorum ama hiç bir yan etkisini görmedim. Folik asit olrak en yüksek olan o doktorum öyle demişti.
Humeyra18 Happybsrn neyse enazndan sorunun neyden oldugunu buldun benimde bugün sırtım ve belim agryi karnimda da hafif agri var anlamadim 🤦
Happybsrn Humeyra18 ay biran önce geçse günler var mı Yok mu anlasak 😔 ya be çatlama iğnesi sonrası yumurtlama yaşamak mümkün mü tekrardan acaba 😳