Humeyra18 Happybsrn benimde ayni olcagi kesin suan bile bisey yiyim direk miydem agriyor hamileyken ac kalırım heralde 😀😀
Humeyra18 Happybsrn ben 12 veya 14 . Gün kan testi yaptirdim 8 di degerim sonra zaten kanamam basladi ve kimyasal gebelik dediler benim daha yeni ocak ayinda oldu
Humeyra18 Happybsrn evet artık okadar com ihtiyacim var ki umarim bu sefer miniklerimiz bizimle olur 🤲🤲🤲🤲
Humeyra18 Happybsrn evde de test yapmistim da kacinci gündü hatirlamiyorum canim oda pozitif çıkmıştı
Humeyra18 Happybsrn bende 10 diye hayirladim demekki 12 canim zaten 14. Gün kan testine gidicem evde test yapmam ben
Happybsrn Humeyra18 ben 12.gün test yaparım sonra adetin geçmesini beklerim yani inşallah vardır Allah’ım sen yardım et