NurCeren00 OndokuzEkim- ay hadi bakalım 2 gün sonra aynı saatte bir daha kan verin bakalım 😍 14 olması gerek yaklaşık
Nurunannesiii12 OndokuzEkim- benim erken gebelik testi çok silikti zor goruyodum çizgiyiz ertesi gün kan verdim ve hamileydim daha çok yeniydi.sukur 3 ci ayımızı doldurduk😊🥰 Hayırlı olsun kan verin düzenli kan değer artışı gözlenir ilk ay kese ve bebegi gorene kadar
Deryass1 Adetime 2 gün vardı erken gebelik testinde çıkmadı ertesi gün normal test yaptım çok net çıktı