karanim24 Ben✋ İnan ameliyathaneye girince korkun gidiyor .ağrında eğer seni kaldırdıktan sonra habire yurursen yatmazsan 3.gunde geçiyor şahsen ben 3.gunde ev temizlemistim😅 Geçen yıl mayıs ayında doğum yaptım pandemi şu bu derken korktum açıkçası hür irademle sezaryen oldum kime ne zaten anne oluyon sonuçta normal doğuranlar mi anne tek😅 Şimdi yine çok yeni gebeyim Allah’ım nasip ederse inşallah koşarak giderim doğuma 😀