Uykucu2307 Kızlar hangi ayda doğum yapacağınız ile ilgili bi konuşma yaptınız mı doktorla. Sizce ne zamn doğum olur. Bana ağustos 5 inde günün doluyor dedi ama ben tam bilemedim
ecemmp- Uykucu2307 merhaba bende 21 haftaligiim daha dogum konusunu demedi ama bebeginizi hissediyormusunuz
Dilek0809 Uykucu2307 henüz konuşmadık usg kağıdında 6 Ağustos görünüyor ama o günlere bi gelelim de konuşulur elbet
Mgs21715 Uykucu2307 bizimde ultrasona göre 5 Ağustos gibi olacak nasipse 😊doktor da öncesi de olabilir dedi bakalım hayırlısıyla gelseler biiii🌸
Uykucu2307 ecemmp- evet 20. haftadan itibaren hergün hissediyorum. Mısır patlaması gibi bi his sanki pıt pıt diye öle çok aşırı bi hareketi olmuyor
Cigdm Uykucu2307 bende 21 oldum bugün banada doğum konusu daha açılmadı 20+2 de detayliya gittim erkekn doğum tehlikem var benim rahim ağzı uzunluğu 32 mm dedi size rahim ağzı uzunluğuna ne dediler ecemmp- Ogretmenanne35 Mrvysnn Nur000 serenty_123 fatmArslan06 Dilek0809
Mrvysnn ecemmp- ilk hissettiğimde çok zayıf bi kalp atışı gibi çok tuhaf ama dün gece içimde kıpır kıpır daha kuvvetli hissettim çok şükür
Uykucu2307 ecemmp- kesinlikle bende 6 ay olmasını bekliyorum. O zamn görebilirmisiz hem. Eşim de sürekli ben ne zamn hissedicem diye bekliyor. Sağ salim dogsunlar da sevelim ya. Bebeğinizin kilo boyu nedir kaçinci haftada baktirdiniz
ecemmp- Uykucu2307 yaa insallah benim esimde ayni sekilde bende diyorum daha tam ben hissedemiyorum diye🤭en son 19 da gitmistik 280 gramdi boyu da normal dedi soylemedi canim sizin
Uykucu2307 ecemmp- bende 20+2 de gittim 363 gr 26 cm dedi. İnşallah hissederiz artık tam anlamıyla bizde