Deryak Bende ikiz hamileyim kızlar 29+3 günlük, ilk kez bugün şiştim bence havanın sıcaklığından yani allah yardımcımız olsun
1987gokce EsraGnan 33 haftaligiz şu sıcaklar başladı başlayalı fena sisim ellerim ayaklarım balon. Sanki 24 saat otobüs yolculuğu yapmış gibiyim 😣
EsraGnan 1987gokce Ya çok kötü bi durum nerdeyse banyo terliğiyle dışarı cıkacam ne tuzlu su ne ayakları dikmek hiç bi işe yaramıyor 😢
EsraGnan Alparslanaliannesi Ayyy çok haklısın yaa dün bayram ziyaretine gittim gitmez olaydım çok biliyor herkes. Ayy ne kadar değiştin daha geçenlerde böyle şiş değildin yok şunu yap bunu yap tövbe daha evden çıkmıcam dersimi verdiler
ebrucan Benimde çok şişyor ayaklarım ve hiçbirşey çözüm oluyor tansiyon takibi yapıyorum dün 14 e kadar çıktı sizde mutlaka dikkat edin inşallah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız sıcaklarla birlikte iyice zorlaştı hamilelik 🤰🙏☺️
GzdeSevinSeyhan EsraGnan merhaba sırt üstü yatarak değilde yan yatın yine ayagınzın altına bir şey alın ama dizinizin altından itibaren koyun büyük bi yastık olabilir . Ben öyle yapıyorum 34. Haftamdayım 1-2 saat öyle yatınca ya da yatagımda yapıyorum inmiş oluyor
Seftali @EsraGnan ayaklarım Yüzüklerin Efendisi filminde ki hobitlerin ayakları gibi görünüyor diyorum eşim gülüyor 😊 kocaman kocaman pufuduk pufuduk oldular ve ağrıyor acıyor da benimkiler 😶
EsraGnan Seftali Benimde acıyor yürüyemiyorum sabah uyandığımda sevindim inmiş şişlik diye şimdi yine beter sıcaklar çol etkiliyormuş😢😢
Buket38 Hicbi ayakkabım terliğim olmuyo resmen sosis gibi oldu ayak parmaklarım 29 haftadayim yolculuk yaptim boyle oldu gecmiyo 😣
Seftali @EsraGnan sıcaklar son zamanlarıma yaklaşmam diyabetli olmam gibi bir liste var bende sebebi olabilecek 😊
Deda 20. Haftamdayım ve benimde ayağımın üstü bileklerim şişti kemiklerim bile artık görünmüyor😔😔 Az önce ayaklarıma bakarak oturup ağladım 2 gündür bayram yorgunluğu ziyaretler falan şişirdi😔 başka bir sorunum yok sadece ayaklarım😔