Alparslan_mom balayına korona vardı ama bizde gittik. bebişle de gidelim diyorum eşimle yazın 3-4 aylık oluyor rahat olur mu diye düşünüyorum bende 🙄
Mervee26 Tekmile11 😊 ben evden bahsetmiştim. Kaldığımız otel Antalya kemer fun sun otel’di ama dediğim gibi özellikle yabancı turistler dikkat etmiyor