derinsart Kızlar bizim günümüz belli oldu sezeryan 15 nisan değişiklik olmazsa eğer 😃varmı aynı günler de 🙄😀
Hatice68 derinsart doktorumuz 13 15 18 nisan birinden biri olucak dedi ama hangisi olucak bilmiyorum canım
Mrv24 derinsart 19 Nisan Allah’ın izniyle bizim de 🙈 Bana da 15 dedi ama birkaç gün daha durmasını istedim ben😄
Bnselz Hatice68 cok ayıptır sorması son adet tarihiniz nedir? Benimde gec döllenme olmus 6 temmuz olarak adetimi ayarladı doktr. Normalde 22 haziran dı.
Pinarpinar Benimde 12 nisan sezeryan tarihim hayirlisiyla insallah alalim bebeklerimizi kucaklarimiza🤲
Mlike derinsart 😂aynen ya zaten mecbur sezeryan olacak en azından günü belli olsun rahatça gideyim. Gün geçtikte risk de artıyor dogum başlarsa evde diye😁