Zehra-33- 12 hafta boyunca folik asit olarak solgar kullandım, magnezyum magosit verdi, coraspirin de kullanıyorum bi önceki gebeliğimde düşük olmuştu. 12. 13.haftadan sonra folik asiti bıraktım, multivitamin olarak pregnom vermişti ilk, ama bana alerji yaptı içinde balık yağı olduğu için, o yüzden decavit kullanıyorum şimdi. Coraspirin ve magnezyuma da devam ediyorum. Bir de ferrum ve d vitamini kullanıyorum. D vitamini olarak ocean marka vardı elimde onu bitirmeye çalışıyorum şimdi, çok pratik sprey şeklinde ağzınıza sıkıyorsunuz. Mide bulantısı ilacına (prilam) hala devam ediyorum bırakmaya cesaret edemedim henüz. 14+5 haftalığım. :)