umudumvar2 gonalf 900 ile başladım kalem şeklinde dozunu ayarlıyorsun hazır zaten vuruyorsun. Sonrasında gonalf 450 e geçtim kalem şeklinde dolan bitince içinde tek kullanımlık şırınga lar var kendin hazırlıyorsun ben hep 150 doz vuruldum o şekilde ayarladım 20den fazla yumurtam gelişti gonalf kullanmadım tek başka iğnelerimde vardı tüp bebek yapanlar bilir zaten